VIS Motorsport HPFP Upgrade 2.0 TFSI EA888 Gen2 Internals 11.6mm
20% meer oppervlakte en is in staat tot meer dan 150 bar druk. Klaar voor grote turbotoepassingen of gewoon voor standaardvermogen met nog eens 10 bar brandstofraildruk en wat extra pk's oplevert. (zonder SW-upgrade)
Zuigerkop geoptimaliseerd voor ideale brandstofstroomrichting
Zuigeroppervlak gehard en warmtebehandeld in 2 verschillende fasen
Met laser gemarkeerd voor betere traceerbaarheid en bescherming tegen nepreplica
Het wordt geleverd met volledig gedetailleerde instructies, inclusief stap voor stap passende afbeeldingen.
Elke interne HPFP-kit wordt alleen verkocht als een rebuild-kit (niet als een complete unit).
Ook te leveren voorgemonteerd in nieuwe pomp
Shipping within the EU & UK
Tech Facts
- clearence at top of piston 0.001-0.00015
- deviation of circularity max 0.001mm
- 370-450hb before rectification
- nitrided at depth of 0.15-0.25
- hardness of hv10-760-860 kgf/mm2 after nitriding
- 34mocr11 STAS 791-1988 special aged steel
Er zijn twee sets benodigd voor 4.0 TFSI, 5.0 TFSI Audi R8 V10 5.2 FSI, RS6 V10 4.0TFSI, S6, S7, RS7, S8, V8 4.0 TFSI & Lamboghini Gallardo V10 5.2 FSI
Klanten die dit product aangeschaft hebben kochten ook...
K03 Hybrid Turbo...
Upgrade turbo goed voor 400Pk met de volgende spec; - Upgrade closeback 9 blade Turbine...
Upgrade 265 lpu...
Upgrade brandstof pomp compleet voorzien van onze ijzersterke high flow VAG265FWD pomp,...