ACL drijfstang lager CT-1 Calico coating VAG 1.4L TSI/2L TFSI(CCTA)/2.5LTTRS
ACL drijfstand lager Calico CT-1 coating
VAG 1.4i/1.6i/1.8T/2.0 TFSi/2.0 TSI
Zonder nok
Standaard maat
-- Overmaat nodig? vraag het ons. --
TFSI 1984cc 4 cyl. (EA888 Gen 2) VW Golf Gti (Mk6)
CADA,CAEA,CAEB,CAED,CAWA,CAWB,CBFA,CCTA, CCTB,CCZA,CCZB,CCZC,CCZD,CDNB,CDNC,CDND, CESA,CETA,CFKA,CFPA,CHJA,CJKB,CPMA, CPMB,CPSA
TFSI 1798cc 4 cyl. (EA888 Gen 3)
CDAA,CDAB,CDHA,CDHB,CEA,CPKA, CPRA
TFSI 1984cc 4 cyl. (EA888 Gen 3) VW Golf R, Gti (Mk7)
CHHA,CHHB,CHHC,CJXA,CJXB,CJXC,CJXD,CJXE,CJXF, CJXG,CNCB,CNCD,CNCE,CPKA,CPLA,CPPA, CULA,CULB,CULC, CWZA,CXCA,CXCB,CXDA, CYFB,CYMC,CYNB,CYPA,CYPB, CYRB,CYRC, DAXB,DAXC,DAYB,DCGA, DEDA,DJHA,DJHB, DJHC,DJJA,DJYA,DKTB,DLBA,DLRA,DLRB, DMFA,DNUA,DNUC,DNUE,DNUF,DRFA
Shipping within the EU & UK
Artikel tekst
CT-1 Coating
CT-1 is een Dry Film Lubricant-coating die wrijving en extreme slijtage helpt verminderen. Het zorgt voor intermitterende droge smering en wordt niet aangetast door stof of vuil. CT-1 is speciaal ontworpen om bestand te zijn tegen de extreme omstandigheden van moderne krachtige motoren. Professionele motorbouwers vertrouwen volledig op het deze speciale coating met verbeterde insluitbaarheid, sterkte en duurzaamheid.
Proces
CT-1 Dry Film smeermiddelcoating wordt aangebracht als een spuitproces. Voorafgaand aan het coatingproces worden verschillende methoden voor oppervlaktevoorbereiding gebruikt die geschikt zijn voor de ondergrond. De laagdikte wordt aangepast aan de toepassing. Typische laagdikte voor motorlagers is 0,00025" tot 0,00030" inch (6 tot 7,5 micron).
Voordelen
Biedt intermitterende droge smering, wordt niet beïnvloed door stof of vuil, lage wrijvingscoëfficiënt, verhoogt het draagvermogen, dunne coating om montagebeperkingen op te vangen, chemische weerstand, corrosiebescherming, verminderde wrijving en weerstand resulterend in verminderde parasitaire belasting
- Bescherming tegen corrosie
- Verhoogde gladheid
- Lage wrijvingscoëfficiënt
- Olie- en brandstofbestendig