IS38-440R Hybrid...
De capaciteit van de turbo is aanzienlijk vergroot en is good voor 440PK. Motorsport...
Deze GFB DV+ Upgrade T9381 is de nieuwste toevoeging aan de DV+ upgrade-familie. De diverter valve biedt alle voordelen die je van een DV+ mag verwachten:
- Scherpere gasrespons dan origineel
- Sneller boostherstel na schakelen of kort gas geven
- Beter vasthouden van turbodruk
- Lange levensduur
Wat het verschil is tussen de GFB DV+ T9351 en deze DV+ T9381? De T9351 DV+ is en blijft het werkpaard van de DV+-familie. Echter, de T9351 heeft een toename van de totale hoogte van 11 tot 15 mm, wat in sommige gevallen problemen kan veroorzaken bij het monteren van een DV+. Dit is bijvoorbeeld het geval bij:
Shipping within the EU & UK
De GFB T9381 lost dit probleem op, doordat deze korter en compacter is. Dit maakt deze diverter valve geschikt voor de krapste toepassingen. De T9381 kan ook worden gebruikt in plaats van de T9351 wanneer je liever de volledige originele klep vervangt in plaats van de fabriekssolenoïde opnieuw te gebruiken (bijvoorbeeld als je solenoïde defect is). Je hoeft met deze versie dus niet meer iets om te bouwen of over te zetten. Deze is dus 1 op 1 uit te wisselen tegen de originele DV.
GFB biedt met de DV+ een pasklare oplossing, bestaande uit een robuuste geanodiseerde CNC-gefreesde aluminium behuizing voor de diverter valve. De GFB DV+ maakt gebruik van de originele aansturing, maar is voorzien van een messing zuiger die zorgt voor het afsluiten van de diverter valve. Hierdoor komt het standaard rubberen membraan (dat snel gaat lekken) te vervallen.
De capaciteit van de turbo is aanzienlijk vergroot en is good voor 440PK. Motorsport...
Team VAG Performance Intercooler MK7 Volkswagen Golf GTI / Golf R. Onze kern heeft een...
Upgrade turbo goed voor 400Pk met de volgende spec; - Upgrade closeback 9 blade Turbine...