0

Fuel Pressure Valve RS4 VAG 1.8, 2.0 TFSI EA113

€ 109,95
Inclusief belasting 1-2 Dagen

Audi RS4 raildrukventiel FPRV

Deze originele Audi RS4 Rail drukklep zorgt ervoor dat uw brandstofrail de hogere brandstofdruk levert die nodig is voor de 2.0 TFSI EA113 motoren.

Specificaties:

Origineel Audi-product
Meteen vastschroeven
140 Bar bezet
Vereist vanaf fase 2

Perfect te gebruiken vanaf een 300 pk setup

Het originele raildrukventiel opent bij 120 Bar. Met behulp van deze upgrade klep gaat deze pas open bij 140 bar. Dit zorgt ervoor dat de injectoren meer benzine in de verbrandingskamer kunnen spuiten. In combinatie met softwarematige aanpassingen levert dit vermogenswinst op. Het raildrukventiel is gemaakt voor de Audi RS4 maar is geschikt voor vele anderen.

Hurry up! Only 2 item(s) left in Stock!

 
Shipping within the EU & UK

Real time: 1 Visitor right now
Aantal
Laatste items in voorraad

Upgrade Brandstofsysteem Ontlastklep voor de 2.0L TFSI-motoren met meer dan 300 pk. 

Het brandstofsysteem voor de 2.0 TFSI is opgedeeld in twee systemen: Het lagedruksysteem (3 tot 5 bar) voedt het hogedruksysteem (50 tot 130 bar). 2.0L TFSI-motoren met meer dan 300 pk moeten samen met deze upgradeklep de hogedrukbrandstofpomp vervangen. Anders kan de motor bij vol gas te arm lopen. Te arm lopen kan leiden tot motorstoring! Deze klep is een "brug" tussen de lage en hoge druk.

Motorcodes:

AXX - 200hp (147 kW)/5,100-6,000 rpm; 207 lb-ft (280Nm)/1,700-5,000 rpm.
BPJ - 170hp (125 kW)/4,300 rpm; 207 lb-ft (280Nm)/1,800-4,200 rpm.
BWA - 185hp (136 kW)/6,000 rpm; 199 lb-ft (270Nm)/1,800-5,000 rpm.
BWA - 200hp (147 kW)/5,100-6,000 rpm; 207 lb-ft (280Nm)/1,700-5,000 rpm.
BWE - 200hp (147 kW)/5,100-6,000 rpm; 207 lb-ft (280Nm)/1,700-5,000 rpm.
BPY - 200hp (147 kW)/5,100-6,000 rpm; 207 lb-ft (280Nm)/1,700-5,000 rpm.
BUL - 220hp (162 kW)/5,900 rpm; 221 lb-ft (300Nm)/2,200-4,800 rpm.
CDL - 220-265hp (162-195 kW)/4,500-6,300 rpm; 221-258 lb-ft (300-350Nm)/2,500-4,400 rpm.
BYD - 230hp (169 kW)/5,500; 221 lb-ft (300Nm)/2,250-5,200 rpm.
BWJ - 241hp (177 kW)/6,000; 221 lb-ft (300Nm)/2,200-5,500 rpm.
BHZ - 265hp (195 kW)/6,000; 258 lb-ft (350Nm)/2,500-5,000 rpm.
CDLA - 265hp (195 kW)/6,000; 258 lb-ft (350Nm)/2,500-5,000 rpm.
CDLF - 271hp (199 kW)/6,000; 258 lb-ft (350Nm)/2,500-5,000 rpm.
CDLF - 272hp (200 kW)/6,000; 258 lb-ft (350Nm)/2,500-5,000 rpm

Handig om te weten

Wanneer een bepaalde druk wordt overschreden, laat het drukregelventiel brandstof ontsnappen uit de hogedrukbrandstofrail. Als de drukontlastklep kapot is gegaan, kan dit een lage brandstofraildruk veroorzaken, wat resulteert in foutcodes, vermogensverlies en een hoog risico op het smelten van een zuiger in de motor. Dit onderdeel is een geweldige upgrade van het standaard 2.0T drukregelventiel (openingsdruk van 130bar). Met een openingsdruk van 140. bar kunt u meer brandstof aan uw 2.0 TFSI motor leveren, waardoor u meer pk's kunt genereren.

PQ353022001
2 Items

Datasheet

Motor type
EA113

Specifieke referenties

AUDI

Audi A3 8P 2.0 TFSI
Audi S3 8P 2.0 TFSI
Audi A4 B7 2.0 TFSI
Audi TTS 8J 2.0 TFSI
Audi RS4 B7 4.2 FSI
Audi R8 2007-2015 4.2 FSI
Audi S5 B8 4.2 FSI

SEAT

Seat Leon 1P Cupra R

SKODA

Skoda Octavia 1Z vRS

VW

Volkswagen Scirocco III R
Volkswagen Golf 5 GTI
Volkswagen Golf 5 GTI Ed30
Volkswagen Golf 5 GTI Pirelli
Volkswagen Golf 6 R
Volkswagen Polo 6R WRC

Je bent misschien ook geïnteresseerd in

VIS Motorsport HPFP...

De VIS Motorsport HPFP upgrade voor 2.0 TFSI EA113  OEM      = 120barStage 1 = 175bar -...

Prijs € 405,00
Select variant
  • Stage 1 € 405,00 Sold out
  • Stage 2 € 505,00
  • Stage 3 € 805,00

VERZENDING TIJDENS DE VAKANTIEPERIODE

Alle bestellingen vanaf 29 Juli worden verzameld en verstuurd op 3 Augustus.
Een fijne vakantie gewenst!

*** VERZENDING TIJDENS DE VAKANTIEPERIODE ***

Alle bestellingen vanaf 29 Juli worden verzameld en verstuurd op 3 Augustus. Een fijne vakantie gewenst!​

Onze leveranciers

Fuel Pressure Valve RS4 VAG...

€ 109,95
Commentaar (0)
Geen klantenbeoordelingen op het moment.